9+1 im şuan, öğrendiğimde 3 haftalıktı 4.haftadan sonra mide bulantısı halsizlik uyku başladı. Akşam yatmadan 2 tane Prilam içiyordum fayda etmedi doktora söyledim sabah aç karnına metpamid ekledi. 2 kutu hapla çok iyiydim ayaktaydım, 5 yaşında kızım var anasıfına başladı bu sene onu uyumaktan okula gönderemedim mide bulantısından yemek yapamadım. Haplarla iyiydim ama doktorum sürekli metpamid içme dedi 4-5 gün içtim bıraktım 1 hafta iyiydim ama buaralar ara ara bulantılarım oluyor. Ekmek, tuzlu çubuk bile kokuyor. Sabah uyanır uyanmaz birşeyler yemelisin yemeyince açlıktan bütün gün kötü okuyorsun. Ben şahsen öyleyim. Bugün biraz kalktım ve öğürme ile tuvalete zor gittim ama mide boş sadece öğürdüm. Bütün gün halsizlik bulantı oldu. Yemek zor yedim. Yemek yiyince iyiyim ama.