-mavim- bebeklerim__ canım daha beta vermedim ilk doktor randevusu olacak ondan dolayı belki bi ihtimal demiştim
bebeklerim__ -mavim- gebelik testiyle mi öğrendin sadece ne zaman gidiyorsun dr ya en azından kan alsın da hamileliğin netlessin ozur dilerjm ama burada cok okudum yalancı test diye
-mavim- Atiye2727 öyle de duramıyorum canım ben bi cuma günü en azından doktora görüneyim o beni artk ne zaman geleceğim konusunda yönlendirir
-mavim- bebeklerim__ Ya bugün yumurtlamaya göre adet günüm. Olmadım test yaptım yalancı gibi değil net sanki beta vermek için randevu baktım da cumaya buldum son adet tarihine göre cuma günü 4+6 oluyor
-mavim- bebeklerim__ ben de tabiki kimyasal yaşamış biri olarak kesin hamileyim demiyorum her şey olabilir bakalım cuma öğrenebileceğim
gecemavisiii -mavim- siz bilirsiniz ama bence acele etmeyin derim bende 6+4 üm bugün kalp atışını ve keseyi gördüm
-mavim- gecemavisiii canm daha hiç beta vs vermedim ilk doktor muayenem olucak aslında amaç kese görmek değil beta veririm de işte 4+6 olunca belki bi ihtimal dedim. Kimisi erken görmüş kimisi daha geç anladığım kadarıyla değişiyor
-mavim- esracnll canım ben ilk gebeliğimde 7. Haftada duymuştum bilmiyorum seni ama inşallah duyarsın 🥰
Gks_01 -mavim- devlet hastanesinde gözükmedi özelde 4+5 te kese göründü 5+5 te bebiş ve kalp atışı yarın da devlet hastanesine gideceğim büyük ihtimalle sadece kese görecek 😅
Gks_01 -mavim- duyarsınız inşallah 2 kimyasal yaşadım en sonunda tüp bebek tedavisiyle oldu çok şükür biz de bu günlerin hayalini kuruyorduk rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah 🙏