mislinakus Merhaba kızlar kızımda 9 aylıkken düştüm ayağımı kırdım normal doğum yapamazsın dediler özelde sezeryan oldum şimdi tekrar hamileyim devlet takipliyim sezeryan mı olurum normal doğum mu
Anonimb mislinakus ilki sezeryansa devlette ikinci de sezeryan oluyormuş. Eğer ssvd destekleyen bir hastane değil ise