isiltili 5+1 de kese göründü bebek görünmedi henüz 6+4te tekrar gidicez. Zamanın geçmediği günler. Herhangi bir belirti de yaşamıyorum o yüzden çok anlamıyorum. Sadece gaz problemi yaşıyorum sanırım. Sizler neler yaşıyorsunuz?