Merhabalar arkadaşlar benimle aynı durumu veyahut benzer durumu yaşayan anne adaylarımızdan süreçlerini ve fikirlerini duymaya o kadar ihtiyacım var ki ben uzun bir aradan sonra Rabbim anne olmayı nasip etti 34 + 5 haftalık hamileyim çok şükür her şey yolunda ilerliyor yani genel hiçbir testi yapmadım inşallah sağlıklı kucağıma alırım bebeğin karın çevresi 38 haftalık gözüküyor ama ben 34 + 5’i genel rutin kan tahlilleri istedi yarın vermeye gideceğim bir hafta sonra da muayeneye gel dedi doğum süreci değişebilir dedi yaşayan ya da buna benzer bilgisi olan varsa benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum