Selin6 9 kasım - 15,71 11 kasım (58 saat sonra) - 81,52 5,4 kat artmış. Fazla artması riskli mi sizce? Böyle hızlı yükselme göreniniz oldu mu? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Fazla olmasına sevinmeli miyim üzülmeli miyim bilemedim.
myangelson Selin6 hayır alt sınırı var ama üst sınırı yoktur gayet güzel artış olmuş çok güzel 🌸 2 gün sonra tekrar kan verin bir daha vermezsiniz
Melike3506 yeliz1923 son değer yeteri kadar artmamış geldi bana ama kese görünmüştür muayene oldunuz mu
yeliz1923 Melike3506 kese göründü evet ama 5 cm ydi en son troit bozukluğu da çıktı ilaç tedavisine başladım inşallah iyileşiriz
Selin6 emmy06 ayy keşke çok isteriz ama ne bende ne eşimin ailesinde hiç ikiz yok. Ailelerde ikiz varsa oluyor diye biliyorum.
Melike3506 yeliz1923 kese göründükten sonra bir daha beta bakmıyorlar yani bana bakılmamıştı. Bir daha ki kontrolünüz ne zaman onda her şey belli olur zaten