Edebyahu Belirti yaşayarak gitmedim. 2. Doz tetanoz aşımı yaptırdım sağlık ocağındaki ebem kan ve idrar değerlerine de bakalım dedi. Sonucum yüksek çıktı. Öyle olunca sağlık ocağı doktorum direk dahiliyeye yönlendirdi daha sonra kadın doğum doktoruma gittim. Dahiliye de değerler yükseliyor dedi yalnız şu soruları sordu.
Üstünde kırgınlık var mı
İshal var mı
Karnın ağrıyor mu (Karnım ağrıyordu ama iğne yapılıyo gibi keskin ağrılar giriyordu onunda sebebi karın büyümesi olduğu içinmiş organlarımda sorun çıkmadığı için öyle dedi)