Byzz61 onun esinle sorun olup olmamasiyla alakasi yok canım milleti boşver cunku ayiptir soylemesi spermler sonucta ileri hareketli yavaşı filan oluyo aşılamada eşinin sperleri yikaniyor hazirlaniyor en hizlilarini sana yapiliyor o yuzden daha şans artiyo mesele benim geçen sene 1 tane yumurtam buyumustu olmuştu bu sene 2 yumurtam buyudu ve catladi ikiz olma şansı arttı Rabbim hayirli saglikli nasip etsin bir mezarin basina gidiyorum Rabbim hickimseye boyle bisey nasip etmesin hamile kalmayi cok istiyorum ama bi o kadarda korkuyorum cunku 23 yasinda tansiyon hastasi oldum 24 yasinda bebegimi kaybettim bu sene İnsallah daha guzel olur benim icinde anne olmak isteyen herkez icinde