PortakalOrdaKal Sizdenbirii1 bnde 35 haftalığım bugun ara ara sancım ve kasılmam oldu şimdi de kasıklarıma bıçak saplanıyor sanki çok da hareketli korkuyorum 😟
Sirinanne1 Benimde aynı durum oldu serum taktılar ama yine sancım 50 lerdeydi alttan açıklığıma baktı yoktu şimdi 36 haftalık oldum.
Pink29 PortakalOrdaKal valla ben de aynj ya 35 hafta kaç tgubdur alt tarafta mınık sancılar var ozellıkle bebek hareket ettıkce sancıdan bagırıyorum kasılma da yürüyünce ve Dık oturunca oluyor
PortakalOrdaKal Pink29 bende öyleyim daha doktora da pazartesi günü gidicem inşaallah o zmana kadar dayanırız 😟