brfn2110 Ayşe hanımı öneririm. Aytakin hanım da gerçekten çok iyi bir doktor ama yoğunluğu açısından muayene sırasında asırı aşırı bekleniyor , randevuyu minimum 2 hafta önceden almanız gerekiyor vs ve de kendisiyle mesajlaşma iletişim konusunda seri olunmadığı için ben Ayşe hanımı tercih ettim. Gerçekten çok memnunum detaycı ve de anaç birisi