Kızlar 25 haftalık oldum bebeğime sadece bir kaç zıbın 1 tane hastane takımı biberon emzik aldım kendime lohusa takımı anne çantası beşik falan almadım alışveriş konusunda bizimkiler daha erken 8. Ayda falan alırız diyorlar geç mi kaldım yetiştiremezsem diye düşünüyorum sizce?