Damla_111 31+5 haftalığım şuan bebeğim iri gebelik şekeri var ama doktor diyetle düzelebilir dedi zaman azaldıkça stres basıyor ağrıdan falan çok korkuyorum hangi doğum şekli daha kolay normal mi sezaryen mi
lavinya90 Damla_111 doktor yaparsınız derse normal. Olmaz derse sezaryen. Son gün belli olur. Şimdi stres yapmayın. Siz normale çok hazır hissetseniz bile bebekler kendileri seçiyor. 😊
lavinya90 Damla_111 ikisini de tecrübe etmiş biri olarak size şöyle söyleyeyim evet sonrasında sezaryen zorlu bir süreç. Ama en büyük acıyı da yaşasanız 1 hafta içinde ayaklanıyorsunuz. İnşallah normal doğum nasip.olsun size. Perine masajını deneyin. Çok rahat bir doğum oluyor.
Damla_111 @lavinya90 işte canım doktor iri bebek diyor o yüzden normal zorlayabilir diye düşünüyorum sezaryenden de aşırı korkuyorum herkes çok zor diyor