4564 Arkadaşlar bu hastaneye gidiyorum ben fakat hiç tansiyon falan ölçen yok. Sadece doktor muayene ediyor sonrada odadan çıkıyorum. Acaba ben mi bilmiyorum önceden bir yerde mi bakılıyor . Lütfen bilenler yardımcı olsun
4564 QueenBahar_ bana bir kere mesaj geldi telefonuma doktorunuz tarafından gebe polikinliğine yönlendirildiniz diye ama ben hiç oraya gitmedim acaba orada mı ölçüm yapılıyor. Ayrıca tahlil yapmamaları çok saçma değil mi çünkü sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçiriyoruz
Seydaolmez 4564 2 kere kan tahlili verdim bir kere de idrar sanırım doktordan doktora fark var siz hangisine gidiyorsunuz
Seydaolmez 4564 24. Haftaya girdim ilk defa bugün ölçtüler ebenin odasına gidip ölçül haftada iki kerede evde kendin ölç dedi doktorum
duyyguluu Ben manisa şehir hastanesi takipliyim doktorum daha hiç kan idrar istemedi benden 39+2 oldum sadece nst çekilirken tansiyon ölçümü yapıyolar onun dışında bende hiç görmedim valla
4564 Seydaolmez özde Sakarya gidiyorum ben ama doğum yapacak galiba o yemi birini bulmam lazım siz kime gidiyorsunuz
lleylaa45 Ebe polikliniğine gidin her doktor dan sonra tansiyon ölçümü yapıyor kilo takibi yapiyorlar
Seydaolmez sunaozgur memnunum detaycı bi doktor beni her gittiğimde tanıyor artık ona göre sorular soruyor.