Kızlar merhaba bugün yatışım yapıldı.2 cm açıklıkla bebeğimin hareketlerinde azalma vardı.Dün gözlem amaçlı yatış verecekler di.Bende sabah direk yatışım yapılsın dedim ve öyle oldu bütün gün serum hava verildi.1 kere alttan suni sancı aldım.Acilmam 4 saat sonra 3-4 cm oldu damardan verildi 1 saat olmadan sancılarım artı tabi o süreçte egzersizler hiç fayda etmedi artık ağrıdan kıvrandim 10 dakika sonra 5 dakika en son 1 dakika düştü.7 cm olmuş acilmm suyumu patlattılar o an doğum başladı normalde 2 dikiş olur yardımcı olcz dedi.Ama kızım yırttı kontrol edemedim yani onları dinledim iri bebek olunca yırttı ve dikişlerim çok önemli değil kızım iyi olsun 🥹 Çocuğu verdiler ten tene temas ama kızım mosmor doğdu.İste ağlattılar baya düzelmedi solunum düşük dediler kuveze koyup götürdüler.Ama ben ne biçim titriyorum çok zordu o an gözlem amaçlı kontrol edelim dediler bilgi vericez 4 saat sonra getrdlr.Sutum hiç yok emziriyorum ama yok mama istycm sabah alcam işte doğum hikâyem bu kadar 🥹