Kızlar özel okuldaydım ama hamileliğimin başında anlaşarak ayrıldık hala çalışıyor gösteriyorlar doğum yapınca SGK’dan faydalanmam için , ben 32. Haftada raporumu okula göndermeyi unutmuşum şimdi 34 teyim muhasebeye sordum şimdi de gönderebilirsin dedi ama sonra ödeme açısndan sıkıntı yaşar mıyım bilginiz var mı ? Ya da doktorum 32. Haftaya göre şu an ayarlar mı acaba henüz sormadım , bilgileriniz tecrübeniz var mı