iremaydinnk doktorum sola yatmamı önerdi sırtüstü Altan’a toplardamarda baskı olduğundan bebeğe giden kan akışı yavaşlıyormuş kesinlikle yasak Kısa süreli sağa yatıp solu dinlendirebilirsin dedi. Ben sola yatarken küçük bir yastığa sarılıyorum bacak arama yine yastık alıyorum ama altta kalan bacağı iç kısma doğru yastıktan hafif çıkarıyorum. Hem üst bacak alta baskı yapmıyor daha rahat oluyorum. Hamile yastıkları var ama ben tercih etmedim