onal7 14+3 hamişim ve 2 haftadır vücudumda dehşet bi kaşınma var durduramıyorum kendimi doktorumun asistanını aradım tansiyon takibi yapalım birde dermotolojiye rand alalım dedi başına gelen varmı daha bu haftalarda ara ara tansiyonum yüksek çkıyo
minnosss58 onal7 bende de var kaşıntı özellikle bacaklarımda cildiyeye gittim krem verdi ama kesmiyor kaşıntıyı 1 aydır çekiyorum bunu
onal7 Ballkusum_33 hamişlik egzaması varmış bendede önce bacaklarımdaydı sonra kollarımdada başladı dermotolog bi ilaç 2 losyon verdi cnm
onal7 Moz çok zararlıymış öyle yağlar kullanmak bende arkonun bi kremini sürüyodum ama hamilelik egzaması geçiriyomuşum 1 ilaç 2 losyon verdi onları kullanıcam
Nesli1313 Ayy bende de son 1 aydır felaket kaşıntı var 27+3 şu an kollarım sırtım, karnım, bacaklarım ya çok kötüyüm tuhaf ufak ufak kabarcıklar çıkmış ne yapmam gerekiyor bilmiyorum uyuz olmuşum gibi sanki öyle tatlı kaşıntı ki durmuyor yardımcı olur musunuz
onal7 Nesli1313 canım selam bugün dermotoloğa gittim hamilelik egzaması geçiyomuşum 1 ilaç ve 2 losyon verdi birde kan tahlili yaptı
onal7 Bebekkuzu gittim canım hamişlik egzaması geçiriyomuşum kan tahlili yaptılar ve 1 ilaç 2 losyon verdi
beautymom minnosss58 hala geçmedi mi peki onal7 o nedemek kötü bişeymi neden oluyormuş ki hep mi böyle devam edicek
Miillena onal7 sinek ısırmış gibi küçük kırmızı kabarcıklar var bacaklarımda ve kollarımda, çok kaşınıyorlar, sizin de öyle mi? Gittiğimde söylemeyi unuttum kaldı öyle.
onal7 Bebekkuzu saol canım ya evet bende korkmuştum ama ilaçlarımı kremlerimi düzenli kullanıcam inş hemen geçer