Misra Arkadaslar merhaba çatlatma ignesi olanlar yazabilir mi lutfen , ne zman sonra hamileliginizi ogrendiniz ??
Marayyy Misra ben oldum geçen ay adeti bekliyorum negatif sonuçlandı genel de 12-14 arası kanda çıkıyor
Ayguns Misra ben iki ay üst üste yumurtalık takibi yaptırdım klomen+çatlatma iğnesi kullandım. İkinci ay hamile kaldım
Misra Srpfth arkadasim 15. Gunde test yapti evde ama malesef cikmadi acaba erken mi davrandi teest icin
Srpfth Misra erken davranmış olabilir cnm en sağlıklısı adet zamanına yakın . Benim doktorumda öyle demişti bana
Cicek29 Merhaba bende kullandım kolöen+ çatlatma ignesisonucu çok merak ediyorum 2 keredir deniyorum tüplerimde sorun var bu ayda olmazsa aşılama yöntemini deneyeceğiz
MerveNural Misra catlama ignesinden 16 gun sonra erken gebelik testiyle hamile oldugumu öğrendim su an 6 günlük bebegim var 😊
Cicek29 MerveNural sağlıklı hayırlı bir evlat olur inşallah sizde de şişkinlik ve kabızlık problemi varmıydı hatırlıyor musunuz