29 haftalık hamileyim 3 haftadır güzel gidiyordum bu son zamanlarda şekerim hep yüksek çıkıyor sabahları 110 ve üzeri genelde tokluk şekerim ise 164,157,180 genelde böyle çıkıyor ne yapacağımı bilemiyorum artık insülin 3 akşam 5 gece vuruluyorum haftaya kontrolüm var