Nurem20 Selam kızlar iyi akşamlar ikiz bebeklerim olacak bu arabadan kullanan var mı memnun musunuz tavsiye eder misiniz 
myangelson Nurem20 sağ salim kavuşmayı nasip etsin rabbim ❤️ bilgim yok üstte kalsın 🌸 Bende oto koltuk postu açtım pek yorum gelmedi artık yorum yapa yapa yukarıda tutacağız napalim 😄😄
Nurem20 myangelson Joie I-Spin Xl Oto Koltuğu Isofixli, 360° Döne, I-Size Sertifikalı, Yan Darbe Koruması, 0-36 Kg, 0-12 Yaş, Evergreen https://app.hb.biz/LthShjX6Zkap
Nurem20 myangelson canım link attım açılmıyorsa söyle biz çok araştırdık bir çok marka karşılaştırması yaptık en güvenilir bunu tercih ettik fikir olsun 🌸