Selo3 Kızlar selam 38+2yiz şuan bebiş biraz büyük görünüyor sancılar çok minik çıktı cumartesi tekrar kontrolümüz var kendi gelmezse 39.hafta suni sancı ile doğumu başlatacak ama açılma falan nasıl olur bu şekilde vajinal doğum yapan var mı acaba ?
bebeklerim__ Selo3 ben suniyle doğum yaptim. Şansın varsa acilmanda olur sen odada bol bol hareketler yap
dilnisinhayal Selo3 ben de sizin gibiyim haftamiz ayni insallah suni sancıya gerek kalmadan kendi sancimizla kolaylikla dogururuz. Pilates yuruyusvs de yapiyorum ama hiç acilmam yok 🥲🥲
Selo3 bebeklerim__ Sürekli egzersiz yapıyorum zaten yürüyüşleri arttırıyorum artık bakalım inşallah işe yarar ☺️
Selo3 dilnisinhayal Umarım kendileri gelmeyi seçer 2 hafta önce nişanım geldi ama bir kıpırtı yok bizimkinde gelmezsede getiricez artık ne yapalım ya sağlıklı olsunlarda inşallah 😇🙏
Selo3 dilnisinhayal Hiç belli olmuyor içinizi ferah tutun bence bir bakmışsınız yarın hepsi kendi kendine başlamış ☺️