hghg İlk doğumumda 6 santimle hastaneye gitmiştim, gerçekten prenses gibi bir doğum yapmıştım. Ebe ve doktorum mükemmeldi. İkinci doğumumda ise 9 santim tam açıklıkla hastaneye gittim, suyum evde gelmemişti. Suyumu patlattı. Sürekli alttan muayene ettiler, artık muayene edilmek istemediğimi söyledim. Özel hastane birde burası… O sırada ebe bana o zaman kendin ıkınır doğurursun dedi. O sözden sonra doğumum resmen kabusa döndü, çok kötü bir deneyim yaşadım. Şimdi üçüncü hamileliğimdeyim ve açıkçası o yaşadıklarım yüzünden normal doğum yapamayacağımı düşünüyorum, bu sefer sezaryen istiyorum. Ama yine de doğumun gerçekten mükemmel bir duygu olduğunu biliyorum. Benim kötü bir deneyim yaşamam, herkesin öyle olacağı anlamına gelmez. Aslında her şey, doğumu yöneten insanların yaklaşımıyla alakalı.