Aleynadiyorki Kızlar sabah aşı oldum ilk dozumu bebek bugün çok hareketsiz bende halsizim ve kolum ağrıyor normal mi neredeyse hiç oynamadı diyebilirim
Bbgg Aleynadiyorki kaçıncı haftadasınız , aşı sakinleştiriyor biraz bebişleri korkmayın ben önceden oldum aşımı ama bugün benimki de baya bi sakin normalde çok hareketli ve sert gelirdi bugün öyle bir şey hissetmedim
Noyimommy Aleynadiyorki kol ağrısı bende de olmustu ama hareketleriyle ilgili bişey olmadı şekerli bişeyler yiyip kahve için belki hareket eder
seda_ay Aleynadiyorki benimde öyle olmuştu canım aşıdan sonra iki üç gün bebek hareketi hissediyordum ama çok çok cılızdı sonradan düzeldi kol agrisida olmuştu
Bbgg Aleynadiyorki ben de 24 üm ama ben de sabahtan beri hissetmek ve hissetmemek arasındayım çikolata yedim olmadı birazdan kahve içicemm
Aleynadiyorki Bbgg aynen bende öyleoldum hissediyo gibiyim ama çok az. Çikolata biraz hareketlendirdi şimdi kahve yapıyorum 😂
Aleynadiyorki seda_ay tamam demek ki olabiliyormuş bende çok az hissediyorum, kolumu zaten şuan hiç kaldıramıyorum
Bbgg Aleynadiyorki afiyet olsunnn 😍 ben de içicem birazdan demin sırt üstü yattım benimki de hareketlendi biraz