duygumfoca aynen öyle. Birde sözde devletimiz 3 çocuk filanda istiyor dkejfeöjfle. Aynen daha adam akıllı kafamızı bi çatı altına sokamadık. Gariban annem toki çıktığında beri başvuruyor yıllardır çıkmadı gelfjel şaka gibi. Yinede dedik başvuralım ne olur ne olmaz. Ailede 20 kişiyiz hiçbirimiz başvuru yapamadık fejfldjfle