ozgeccakir Selam güzel kadınlar, gebeliğimin ilk haftaları tatlıyla pek aram yoktu zaten yeni yeni yemeye başladım 15. haftamdayım ama yedikten sonra midem bulanıyor. Gebelik şekeriyle alakası olabilir mi ? Siz de de oldu mu
nur97 ozgeccakir aynısını düşündüm şeker yüklemesi vs hepsini yaptırdım hiç bir problem çıkmadı🙃 şükürler olsun diyelim 38.5 hala tatlı yiyince midem bulanıyor
ghostty ozgeccakir yani midenizin bulanması başlı başına bir sebep olamaz diye biliyorum gebelik şekeri için. Rahatsız etmiş olabilir, ağır gelmiş olabilir tatlı. Gebeyken daha hassas oluyor mide.
ozgeccakir ghostty eğer öyleyse içim rahatladı baya teşekkürler. En tedirgin olduğum durum çünkü gebelik şekerimin çıkması. Muhtemelen ağır geldi uzun zamandır yemiyordum da. ☺️
ghostty ozgeccakir bence o yüzdendir. Çünkü bir ara bende de oldu tatlıya ara vermiştim. Şuan 11 haftalık oluyorum ama her dönem yaşanabilecek bir şey bence. Aşırıya kaçmadıkça bir şey olmaz🤗 Ama yine de doktorunuza gittiğinizde de gündeme getirirsiniz. Kendinizi de gözlemlersiniz zaten😊
ozgeccakir ghostty evet kesinlikle zaten bebeğe faydası olan bir şey değil kontrollü yemek lazım. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah sizde 💛
ozgeccakir nur97 şeker yüklemesinde mide bulantısı yaşadınız mı peki ? Az kalmış sağlıkla gelsin minnoş 🥰
nur97 ozgeccakir hayır yaptırırken bir problem yasamadım, sizde iciniz rahat edecek sekilde yaptırın bnce önlem almakta tabiki fayda var bir nevi bu bize artı gibi düşün kg alımı için😅😝
Milenamavi Bence alakası yok ilk gebeligimde de ne zaman tatli yesem midemi aşırı bulandirirdi gebelik şekerim yoktu bu gebeligimde de ne zaman canım çekse yesem pişman oluyorum midem bulanıyor.