Nur_cinn 1 haftadır hastane bobreklerimde genişleme ve idar yolunda enfeksiyon var başınıza gelen varmi
tvlbyk Nur_cinn Canım bende aynı soruyu sordum yanıtlayan olmadı bir haftadır bu durum bende de var 22+2 olduk oturunca kalkınca yürüyünce sağ böbreğimde bir ağrım oluyor bazen önüme çöküp kalıyorum geceleri uyutmuyor ağrısı beni gitmedim hastaneye daha enfeksiyon mu neyden kaynaklı bilmiyorum
Nur_cinn tvlbyk 1 haftadır hastanede yatıyorum 1 haftadır ağrısını çekiyorum iki haftam.boyle gecti ağrı kesici antibiyotikle duruyorum yoksa ağrısı geçmiyor
Yldz_2025 34 haftadayım aynı ağrıdan ürolojiye gittim sağ böbrekte genişleme çıktı tam sınırda geldi ilerlerse stent takacaz dedi gebelikte rahim büyümesiyle birlikte yaygın görülen bişeymiş ihmal etmeyin bi doktora gözükün
Nur_cinn Yldz_2025 şuan hastanede yatıyorum aynı seyelri banada söyledi stend takmak da doğumu tetikliyormus
tvlbyk Nur_cinn Allah yardımcın olsun canım şifa versin sağ Salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bende bir görüneyim o zaman acilde bişey yapmıyorlar randevu alayım bende
Yldz_2025 Nur_cinn o konuda bilgim yok maalesef ama doğuma az kaldı çok şükür çok ilerlemediği sürece bu şekilde idare etmeye çalışıcam sanırım 28 haftada falan olsaydın kesin stend takardım demişti dr bey bol su tüketiyorum sol tarafıma yatıyorum hazır içecek de tüketmiyorum bakalım inşallah düzelme olur