1992sgirl Canım bana da çok önceden dedi, kuzenimle birkaç ay var aramızda ona da aynısını demiş doktoru. Farklı şehirlerdeyiz ve kuzenim aralıkta doğum yapacak ama hala aşağıda. Çok şükür hiçbir sıkıntı sorun yaşamamış. 20 haftalık oldum, ben de şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım doktorum 20-24 haftalar arası rahim büyüdükçe yukarı çekilir çoğunlukla dedi. İçini gönlünü ferah tut🌸💓