Deletedmom_584 rahimde perde varmış bilmiyorduk gebeliğin 18. Haftasında suyum azaldıgı icin doktorum detaylı ultrason yolladı nişantaşında dr recep hasa gittim orda öğrendik her şeyi, doktor ne dediyse de bir bir oldu. 8. Haftadan itibarende düşük tehdidim kanamam oluyordu bu arada. 18. Haftadan itibaren doktor bu çocuk gidebildiği kadar gidicek ya da kaybedicez dedi her şeye öncesinde hazırları vücudunda hasarla doğabilir kalça çıkıklığı bacak yamuklukları olabilir dedi. Suyum her gittiğimde aynıydı azdı 25. Hafta suyum geldi gibi hissettim çok az doktora gittim test yapıldı ve suyum gelmiş sonrasında hastaneye yattım bebek susuz olduğu için çok tehlikeliydi orda durmam gerekiyordu. 29+5 haftaya kadar ittire ittire gitti hastanede kaldım bu süreçte 29+5te 2 cm açılmam vardı ve bebek plasentadan ayrıldı acil sezaryene alındım bebeğim doğdu 1460 kg 40 cm susuz olmasına rağmen gelişimi iyiydi göremedim entübe edildi 20 gün kadar entübe kaldı o sırada kalbi durdu vs ama Allah onu hep korudu 55. Gün küvözden çıkarıldı 2800 kg ile. İlk başta kalça çıkıklığı çok az derecede vardı 2 bez kullandık ve geçti başka da sorunumuz olmadı. Kızım şuan 2 buçuk yaşında ve maşallah çok sağlıklı gelişimi iyi her şey yolunda çok şükür süreci çok güzel atlattık çok zordu ama sonucu güzeldi. Perdemi aldırdım şuan 2.ye hamileyim bakalım inşallah bu hamileliğimde sorun yaşamam. Allah herkese sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin