mystery94 inşallah canım hamilelik vardır yerleşme kanaması bende yeni öğrendim insan yaşamayınca bilmiyormuş ben hiç inanmazdım bu sefer yaşadım bı hafta gittim hastaneye ne kese ne Bebek var dedi doktor çok korkmuştum bı hafta sonra gittiğimde hem kanama hem sancı hem ağrı öyle böyle değil ben hep dış gebelikten korktum çok şükür doktor dedi kesede gözüküyor bebekte dedim kanamam oldu dedi bebek yerleşince oldu muhtemelen korkulacak bişey yok dedi ilk defa yaşayınca sende inşallah hamilesindir canım umudunu hiç kaybetmey Allah büyük rabbim gönlüne göre versin inşallah