yesilzeytn bende emziriyorum ben yatar pozisyonda oturuyorum, bağdaç kurarak ya da o dikişli olan taraftaki ayağımı dikişsiz olan tarafa popo altıma alarak dikişli yeri yukarı kaldırarak oturuyorum öyle rahat ediyorum, evet kanama hala devam ediyor ama az az geliyor bazen pıhtılı geliyor bakalım ne zamana kadar devam edecek