eminaas canım bende 31 ekimnde doğummyaptım 34+6 da , bebişim küçük olduğu için hep sağım yaptım 3 saatte bir , ve o ameliyat ağrılarıyla gece gündüz anne oteli denen taaa hastanenin bi ucunda yerden yoğun bakıma süt taşıdım aşırı zordu aşırı … sağmaya devam ediyorum şuanda bile hatta , ama dünden beri emzirmeyi denemeye başladım. Hiç göğüs ucum yok , silikon uçla birlikte alıyo diğer türlü direkt itiyor.. pes etmek yok illaki olacak bugün değilse yarın ama olacak inan buna🤍🙏