Hanımlar sürekli tansiyonum düşüyor bulanık görüyorum etrafı dermanım kalmıyor birden ne yapabilirim ya bunun için yemekler ağzımda çoğalıyor artık doğuma da az kaldı internette 3. Trimesterda tansiyon düşüklüğü çok sık yaşanan bir durum diye yazıyor ama . Ben kafamı kaldıramıyorum resmen bayılacak gibi hissediyorum kendimi beynim dönüyor adeta