derenelif folibol olanı, hamile kalmadan önce halsizlikten ödem den dahili doktoruna gitmiştim bana bunu vermişti, sonra hamile kalmışım doktoruma söylediğimde kötü bir ilaç demişti, ben hamilelikte folik asit kullanmadım doktorum gerek yok dedi ki çok şükür hiçbir sıkıntımız yok akgull size yazacaktım sanırım