dunyamveben2 En son 9/5 çıktı 8/5 en düşük tansiyon bugün sağlık ocağına çıktım yarın akşamüstü kadın doğuma gidicem başım boynum çatlıyor ayran çubuk kraker yiyip yatıyorum Korkmalı mıyım bebeğe zarar verir mi 2 haftadır bebeği görmedim bişey mi oldu ki 😥😥😥
Gzde_defne dunyamveben2 kaç haftalıksın ben 24.haftamdayım hala tansiyonum 8 6 9 6 çıkıyor arada da 10 6.gebelikte tansiyon yüksekliği kötü ben iyiki düşük diye dua ediyorum :)
Dgkfj5 dunyamveben2 benim de ilk 3 ay çok dusuktu bir kere bayıldım bile dün de tam tersi 13 8 oldu çok kötü oldum düşük olması daha iyi yüksek insani hasta ediyor
gizemnur2453 dunyamveben2 korkulacak birşey yok diye biliyorum ilk gebeliğimde tansiyonum hep düşüktü doktor yüksek olması tehlikeli demişti ikinciye hamileyim şuan tekrar aynı sorunu yaşıyorum ayran ve çubuk kraker eksik olmuyor elimden
mryyym dunyamveben2 gebelik için bu değerler çok normal ben hep o tansiyon değerleriyleyim 😌 haftam 34 oldu genelde baş ağrısını tetiklemez öğünler arasını uzun tutmayın bol su için açken kendinizi yemek kokusuna maruz bırakmayın özellikle sabahları hemen yataktan kalkmayın mümkünse birşeyler atıştırıp kalkın vee ani hareketler yapmayın ben eğilip hızlıca ayakkabı bağlayınca bile kötü oluyordum çok düşerse aniden hemen tuzlu yoğurt bebek için yüksek tansiyon risk
dunyamveben2 Gzde_defne 11. Haftadayım baş ağrısı çok var hiç hayatımda tansiyon görmedim bebeğe bişey olucak diye panik yapıyorum
Gzde_defne dunyamveben2 bebeğe zararı olmaz canm yat ayaklarını yüksek tut aniden kalkış yapma zamanla düzeliyor
dunyamveben2 Dgkfj5 8/5 9/5 çıkıyor sabahtan beri yükselmedi aşırı baş ağrısı yapıyor belki normaldir hamile olmasam böyle panik yapmazdım herhalde Rabbim hepimizi korusun Anne olmak çok düşünmek😞🥰
dunyamveben2 gizemnur2453 @mryyym Merhabalar Malesef bu postu açtıktan sonra ertesi gün doktora gittim bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim kalbi duralı 2 hafta olmuş belki de o yüzden tansiyonum düşüyordu teşekkür ederim yazdığınız için burdaki anne adaylarına faydası olur yazılanlar 💐💐💐💐💐💐💐💐
mryyym dunyamveben2 Yaaa hayat neler getirecek hiç bilmiyoruz yüzünüzü gülümsetecek günler kısa sürede sizi bulsun 🙏🏻
gizemnur2453 dunyamveben2 çok üzgünüm senin adına umarım bu süreci güzel bir şekilde atlatabilirsin üzülmeni istemem herşey allahtan rabbim sizi diğer tarafta cennetinde kavuştursun güçlü anne ❤️
dunyamveben2 mryyym amin inşallah başıma gelmez dememek lazım Rabbim ol diyince oluyor Rabbim sağlıkla korkusuz bir hamilelik geçirmeyi nasip etsin herkese kendinize çok dikkat edin sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi Maşallah 🧿🧿
dunyamveben2 gizemnur2453 amin inşallah Allah razı olsun aynen Rabbim ne derse o , Rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin ablasıyla güçlü bağları olsun 🌸🌸🌸🌸
Burcu81- dunyamveben2 benim hamileliğim boyunca hep öleydi doktorum çok güzel demişti gebelikte öle olmadı gerekiyormuş mutlu ol bence
tugbavebebekleri dunyamveben2 benim dün tansiyonum 8/4 dü ellerimi hissedemiyordum düşük riskim var dua edin geçmiş olsun 🥺💗💗
dunyamveben2 tugbavebebekleri dualarım sizinle 🙏🙏🙏kimse ne yaşamadan bilmiyor lütfen kendinizi sakın tutun doktor randevularınızı aksatmayın hatta tavsiyem fazladan gidin anne yüreği herşeyi düşünüyor 😥😥