masal1612 Canım benim sürecim tam sekiz hafta sürdü ilk doz iğneyi 11 Eylül‘de aldım daha sonrasında değerlerim yükseldi dört ve yedinci gün ama bunun normal olduğunu söylediler 15 günün sonunda istenilen değere ulaşılamadığı için ikinci doz iğneyi yaptılar ona düşüş sağlanmıştı bir süre daha sonra yine değerlerim yavaş düşmeye başladı 19 Ekim de çok büyük bir karın ağrısıyla hastaneye gittim yatışım yapıldı devlet hastanesi ameliyat olmamı söyledi yalnız ben kendi doktorum özelde olduğu için ona gittim o da evet bir kanama alanının olduğunu yalnız tüpün patlamadığını söyledi bu yüzden de ilaçla tedavi olur dedi yaklaşık 19 Ekim’den bu yana yani üç haftada kanama durdu mete değerim sıfırlandı tabi hastanede üçüncü dozu da vurdular şimdi içimde dört santimlik yaklaşık olarak bir kanama alanının kaldığını söylüyorlar ama bunun çikolata kisti ile de uyumlu olabileceğini söyledilersüreç hep kanamalı ve ağrılıydı ama çok şükür bitti üç ay sonra tekrardan kontrol istedi doktorum rahim filmini çekelim hem de o içindeki kanama alanı yok oldu mu yoksa çikolata kist ile uyumlu mu bakarız dedi çikolata kıstı zaten hani şu an için tehlike teşkil etmiyormuş tekrar bir gebelikte de bunu yok edebiliriz dedi tüm süreç böyleydi yani 🥲