edaabykl Nur9707 herkes kiz dedi ilk siz erkek dediniz bende baktım cikinti filan goremedim ama öğrenince yazarım 😄
zeynep1z melincii internete hızlıresim yazın fotoğrafı oraya yükleyip kopyalayın sonra burda sağda resim yükle kısmına parantez içine yapıştırın fotoğrafı
ilginay Asmintekin ben 18+4 üm bana da yeni %51 kız olabilir dedi ama gene bir netlik yok beklemeni tavsiye ederim
ilginay Asmintekin ben devlete gidiyorum doktor değişikliği yaptım ama kesin net bir şey demediler detaylıda netleşir dediler
sbsjskskskkssiabsbsvdb Nur9707 doktor yüzde 60 erkek dedi diğer doktor görmüyorm bişey demişti pazartesi ogrenicem inşallah kızdır 😊
babylove_33 sbsjskskskkssiabsbsvdb haber ver merak ettim canım banada böyle demişti ama daha gitmedim