akgull aysgl330633 evet canım 1 kez oldu daha bugün verdim 48 saat daha bekliyip tekrarlıcam acilden veriyorum ilk orda verdim diye
aysgl330633 akgull acilden verince genelde > bu işaret oluyor diyorlar yanında da bin yazıyor yani küsüratını göstermiyor diyorlar da her yerde aynı mıdır bilmiyorum sağlıkla ilerlesin İnşallah gözün aydın
akgull Esma006 ilk hastanede verdim diye aynı yerde verim değişirse ruh halim zaten bozuk diye oraya gidip verim tekrar diyorum canım kontrole kadar 1 2 kez daha
selenzen akgull bende ilk öğrendiğimde 1134 tü keseyi göremediler alttan muayenede istemedim bana kalırsa 4000 bin üstü daha iyi oluyor şimdi gitsen de keseyi göremezlerse kendini strese sokarsın kan verip değerini takip etmen daha iyi 3 günde 1 💖
annekiz6141 akgull super benimde 789 1700 kusurdu doktor sonra 2 gün sonra idrara sıkışıp gel dedi keseyi gördük 🌸
selenzen akgull bende henüz görmedim cuma göreceğim sabırsızlanıyorum ama gidip te görememek daha kötü iyice bekleyelim güzel düşünelim güzel olsun o moda geçtim bekliyorum sabırla 🫠🫠