mehmel54 yaa canım benim senin durumun tabiki daha kötü daha haftan çok küçük inşallah görürsün içini ferah tut. Benim oğlumda da kolastaz yüzünden sezeryana alınmıştım ikincide daha erken olur dediler çok şükür 36yı gördüm bu hamileliğimde. Doktorlar bazen en kötü ihtimali söylüyorlar. Bol su iç sende birde havuç suyu armut tüket diyorlar inşallah vakitli sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 💕