dedimolabilirrr oh ne güzel maşallah🥰 aynen canım özel twkipliyim 4 sene önce doğum yapmıştım şimdide aynı hastane aynı doktoruma gidiyorum bence sancı ne hiç bilmiyorum şanslıyız hafif karın ağrım var sadece 2 3 gündür benim bugün suyu az olunca ciğer geliştirici vurdular 2 gün her sabah sağlık ocağına gidip vurulcam cuma çağırdı benide 3 gün sonra gel dedi bakalım ne olacak doğumdan korkmuyorum şükür de yinede şuan gittiğimde doğum olursa erken daha yaa inşallah öyle bişey olmazsa 37 ye dayansa yeter ya çokta erken hafta değil yinede demi 36 olsa bile hani aceba ben 39+1 de dogurmustum diğer oğlumu