durumrve merhaba ben tek çocuğum küçükken kardeşim olsun çok istiyordum bir süre sonra da olmasın istedim 😅 tek çocuk olduğum için kardeşlik ne demek bunu bilemem. Hiç yaşamadım ama şu ana kadar bi eksisini yaşamadım tabiki olsaydı oda güzel olurdu. Düşünüyorum Allah korusun anne babama bisey olsa onlardan bana kalan yakın biri olmayacak bu düşünce beni üzüyor sadece. Ama şuan hamileyim ve Allah nasip ederse çocuğumun kardeşleri olsun isterim. Düşününce çocuğumun teyzesi dayısı da olmayacak bu yönlerde var.