Cigdem4141 merhaba canim benimde 33+1 deyiz suan seni uzmek istemem ama ben 23. haftadan beri plasentanin ckkmasini bekledim olmadi riskim vardi kanamam da oldu gecti o gunler sukur ama hala asagida bunun uc asamasi var istersen kendin oku ben uzum uzun yazmayim dr un demesi lazimdi sana kesinlikle normal dogum olmadigini biliyorum drum her gitmemde bu durumu acikliyor bana