melissa0615 Benim doğumuma az kaldı. 29 haftalıkken doktor bebeğin aşağıda olduğunu rahim ağzı kısalığımın olduğunu söyledi. Tam teşekküllü hastanede yatışını yapsınlar dedi. 35. Haftada tekrar gittim muayeneye. Doktorum hemen doğum yaparsın diye düşündüm çok iyi idare etmişsin dedi. Şuan orada mı doğum yapsam medipole mi gitsem bilmiyorum. Hala karar veremedim.. fiyatının uygunluğu için bu hastaneyi tercih ettim..ama Medipolde indirim yapıyor ve sezeryan olursa eğer dikiş lazerle olduğu için iz olmuyormuş. Doktorla bunu görüşmem gerekirona göre karar vereceğim..