Merhaba arkdaşlar 33+4 te 1800 g olarak bebeğim doğdu şuan küvezde 35+3 hastaneden bilgi alıyoruz haftada 1 gün görebiliyoruz bugün bilgi almada doktor bebeğin beyninin bir tarafında genişleme olduğunu söyledi küçülebilirde takibi yapılacak dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda süreç nasıl ilerliyor
Bebeğim küvezde 1 ayda kalabilir fazlada kalabilir dualarınızı bekliyorum ❤️