blgbsk Merhaba dostlar özel hastane doğum yapan anne dostlarım sizden doğum ücreti alındı mı bizim gittiğimiz hastane sezeryan ve normal doğum için aynı fiyat söyledi bana ve çok saçma geldi
Nisanmomy blgbsk bugün gittiğim hastaneyle görüşme yaptım. Rabbim nasip ederse Ocak ayında doğumum ama şu an fiyatlar normal doğum 85 sezaryen doğum 90 yeni yıldan sonra zam gelecek dediler