Sifauzun_2 Dygutyr bende 15+6 da gittiğimde doktor 150 gr demişti çok iyi demişti ama boyunu hatırlamıyorum yarın yine gidicem şuan 17. Haftadayım
MerveZafer Biz geçen hafta 16.haftamızda gitmiştik ve 17 cm ve 168 gr olmuştuk Cuma günü tekrar gidicez inşAllah 17.haftamıza ve gösterirse cinsiyetimizi görmeye 🥰 Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah bebişlerimizi 😍🤗