Gzde_defne evet bebeğin kimliği çıkınca başvuruyorsun bebek 5 yaşına gelene kadar her ay yatıyor genelde 3 ay sonra yatiyor ve geri ödemeli yatıyor yani 15 bin alıyorsunuz ilk seferde sonrasında aylık 5 bin yatıyor halkbankasından alıyorsunuz birde aile kartı çıktı onu alıyorsunuz haftasonu bile yağsa ATM’den çekebilirsiniz isterseniz market Pos cihazı olan yerlerde kullanabilirsiniz de kartı