benlayda Kızlar geçen ay 16 ekimde regl olmuştum bu ay da 15-16 kasım civarı bekliyorum bugün öylesine bir test yapayım dedim ilk başta birşey göremedim daha sonra tekrar baktım böyleydi. Days doctor markasını kullandım. Sizce sonuç ne
Esma006 benlayda ilk 10 dakikasi mi var görünüyor canım gecikme bekle birşey kalmamış hayırlı sonuçlar alırsın inşallah ❤️
Srp53 benlayda ya bu marka çok yalancı pozitif çıkarıyor ya başka marka ile tekrarlayın ya da en kesini kan verin bence test ile uğraşmayıp kan verin
tasdemirli benlayda canım gebelik olabilir beta testi verirsen de çok düşük çıkar o nedenle kesin gebesin diyemem ama az da olsa silik çizgi var 48 saat sonra tekrar denemeni tavsiye ederim
benlayda Çok istiyorum ama hayal kırıklığı yaşamaktan da korkuyorum. Normalde gecikmesini bekleyecektim dayanamadım. Yarın yapsam daha belirgin bir hal alır mı acaba yoksa 2 gün sonra mı yapmalıyım
nidaalemdar benlayda ben de gebeliğimi adetime 4 gün kala böyle bir gölgeyle ögrendim, yarın sabah ilk idrarla tekrar test yap koyulasma varsa adet gününde kan verebilirsin
London2334 Canım benimde sat 16 bat 13 2 gün önce negatifti yarın sabah ilk idrarı bekliyorum tekrar yapmak için kasıklarımda hafif ağrı ve göğüslerimde yürüyünce bile ağrı oluyor