ozlemkyahan Arkadaşlar 4 aylık hamileyğm vehiç karnım yok aynı haftalarda olduğum kişilerin baya bi var neden benim yok acaba
Esma006 ozlemkyahan iç karın büyüktür canım bir arkadasimla aynı vakit hamileydik onun yoktu benim vardı iç karnı büyükmüş
Asli676881 Bende 3 aylık olacaq 1 haftadan sora o kadarda yok kilo alışımda az))oğlumda deve olma yolundaydim….sizde kiz oğlan?
ozlemkyahan Asli676881 ben aksinekilo veriyorum kız bebek olduğu için bulantım çok fazla birşey yiyemez hale geldim
ozlemkyahan Esrauznn bebek iyi şükür ama görenler niye karnın yok bilmem ne deyince moralim bozuluyor
eccan Benim de 4 aylık ama şiş degil yani nasil desem gaz şişkinliği var arada onun şişkinliğine bakıp mutlu oluyorum sanki karnım varmis gibi 😆😆 Ama bence erken ya 5 aylıktan itibaren cikar bizimde 😍