Bugün 7 hafta kontrolüne gittik, kalp atışı için 7+5 olarak gözüktü ultrasonda iki bebeğin kalp atışını dinledik ikinci dinlediğimizin kalbi daha hızlıydı 😬 doktora sordum hocam ben mi yanlış duydum ikincinin kalbi daha hızlıydı diye biri 140 ise diğeri 150 bandında atıyor evet dedi 🥹 bi yerde okumuştum kız bebeklerin kalbi hızlı atarmış doğru mudur sizce 😬😬🐣💖