Habibe08 üsttünden çok geçmiş ama başıma geldiği için sormak istiyorum eğer cevaplamak isterseniz tabi. Her şey yolunda giderken 29. haftada benim bebeğime de fallot tetralojisi tanısı koydular. 2’li3’lü tarama testlerim normal, ense kalınlığı nazal burun kemiği bunlarda da sorun yok. Suyum biraz üst sınırda. Sizin testleriniz ve ultrason görüntüleriniz nasıldı? Doktorum kalp hastalıklarının altında genetik anomalilerin olabileceğini söyledi gebeliğim ileride olduğu için amniyosentez yaptıramıyorum. Kordosentez önerdi ama o daha da riskli dedi kalbi durabilirmiş. Göze alıp yaptıramadık. Şimdi bir anomali var mı yoksa sadece kalp hastası mı bilmiyoruz. Sizin süreciniz nasıldı?